On Page SEO

ახლა, როდესაც თქვენ იცით, თუ როგორ ეძებს თქვენი სამიზნე ბაზარი, დროა გადახვიდეთ On Page SEO -ზე, ვებ-გვერდების შედგენის პრაქტიკაში, რომლებიც პასუხობენ მაძიებლების კითხვებს. 

On page SEO არის მრავალმხრივი და ვრცელდება შინაარსის მიღმა სხვა საკითხებში, როგორიცაა სქემა და მეტა თეგები, რომელზეც ჩვენ უფრო მეტს განვიხილავთ შემდეგ ტექნიკურ თავში ტექნიკური ოპტიმიზაციის შესახებ. 

ახლა კი დროა შექმნათ თქვენი შინაარსი (კონტენტი)!

თქვენი შინაარსის შექმნა

თქვენი საკვანძო სიტყვის კვლევის გამოყენება

ბოლო თავში საკვანძო სიტყვები, ჩვენ ვისწავლეთ მეთოდები იმის დასადგენად, თუ როგორ ეძებს თქვენი სამიზნე აუდიტორია თქვენს შინაარსს. 

ახლა დროა გამოვიყენოთ ეს კვლევა. აქ მოცემულია მარტივი მონახაზი თქვენი საკვანძო სიტყვის კვლევის გამოყენებისთვის:

  • მიმოიხილეთ თქვენი საკვანძო სიტყვები და დაასახელეთ მსგავსი თემები და მიზნები. ეს ჯგუფები იქნება თქვენი გვერდები, ვიდრე შექმნით ინდივიდუალურ გვერდებს ყველა საკვანძო ვარიაციისთვის.
  • თუ თქვენ ეს უკვე არ გააკეთეთ, შეაფასეთ SERP თითოეული საკვანძო სიტყვის ან საკვანძო სიტყვების ჯგუფისთვის, რათა დაადგინოთ რა ტიპის და ფორმის უნდა იყოს თქვენი შინაარსი. გვერდების რანკირების 
  1. ზოგიერთი მახასიათებელი, რომ გაითვალისწინოთ:
  • გამოსახულებაა თუ ვიდეო?
  • შინაარსის გრძელი ფორმაა თუ მოკლე?
  • შინაარსი ფორმატირებულია სიებში, ბულეტებში ან აბზაცებში?
  • ჰკითხეთ საკუთარ თავს: “რა უნიკალური ღირებულება შემიძლია შემოგთავაზოთ რომ ჩემი გვერდი უკეთესი გახდეს, ვიდრე ის გვერდები, რომლებიც ამჟამად რეიტინგობენ ჩემი საკვანძო სიტყვისთვის?”

On page SEO საშუალებას გაძლევთ გადააქციოთ თქვენი კვლევა შინაარსად, რომელიც თქვენ აუდიტორიას შეუყვარდება. 

უბრალოდ დარწმუნდით, რომ თავიდან აიცილოთ დაბალი ღირებულების ტაქტიკის ხაფანგში მოხვედრა, რამაც შეიძლება მეტი ზიანი მოგაყენოთ, ვიდრე დაგეხმაროთ!

დაბალი ღირებულების ტაქტიკის თავიდან აცილება

თქვენი ვებ კონტენტი უნდა არსებობდეს, რომ უპასუხოს მაძიებლების კითხვებს, გაითვალისწინოთ ისინი თქვენი საიტის საშუალებით და დაეხმაროთ მათ გაიგონ თქვენი საიტის მიზნები.

 შინაარსი არ უნდა შეიქმნას მხოლოდ საძიებო სისტემაში მაღალი რანგის გასაცემად. რანგირება არის დასასრული საშუალება, ხოლო დასასრული მაძიებლების დასახმარებლად.  

თხელი / პატარა შინაარსი

მიუხედავად იმისა, რომ ვებსაიტს აქვს უნიკალური გვერდები სხვადასხვა თემებზე, ძველი კონტენტის სტრატეგია იყო შეგექმნათ გვერდი თქვენი საკვანძო სიტყვების თითოეული გამეორებისთვის, რათა პირველი გვერდის რიგში მომხდარიყო განთავსება იმ სპეციფიკური მოთხოვნებისთვის.

მაგალითად, თუ თქვენ ყიდდით საქორწილო კაბებს, შეიძლებოდა შეგექმნათ ინდივიდუალური გვერდები საქორწილო კაბებისთვის, საქორწილო კაბები, სადედოფლო კაბები და საქორწილო სამოსი, მაშინაც კი, თუ ყოველი გვერდი არსებითად ამბობდა ერთს. 

ადგილობრივი ბიზნესისთვის მსგავსი ტაქტიკა იყო თითოეული ქალაქის ან რეგიონის შინაარსის მრავალი გვერდის შექმნა, საიდანაც მათ სურდათ კლიენტები.

ამ “გეო-გვერდებს” ხშირად ჰქონდათ იგივე ან ძალიან მსგავსი შინაარსი, საიდანაც ადგილმდებარეობის დასახელება ერთადერთი უნიკალური ფაქტორი გახლდათ.

ამგვარი ტაქტიკა აშკარად არ აღმოჩნდა სასარგებლო მომხმარებლისთვის, ასე რომ, რატომ გააკეთეს იგი გამომცემლებმა? Google ყოველთვის არ იყო ისეთი კარგი, როგორც დღესდღეობით სიტყვებსა და ფრაზებს შორის ურთიერთობების გაგებაში (ან სემანტიკაში).

 

ასე რომ, თუ გნებავდათ პირველ გვერდზე „საქორწილო კაბების“ რეიტინგისთვის რანკირება, მაგრამ თქვენ მხოლოდ გვერდი გქონდათ „საქორწილო კაბები“, ამას  შეიძლება არ გაეჭრა.

ამ პრაქტიკამ შექმნა ბევრი თხელი, დაბალი ხარისხის შინაარსი ქსელში, რომელსაც Google-მა სპეციალურად მიმართა 2011 წლის განახლებით, რომელიც ცნობილია როგორც პანდა

ამ ალგორითმის განახლებამ დააჯარიმა დაბალი ხარისხის გვერდები, რის შედეგადაც უფრო ხარისხიანმა გვერდებმა მოიპოვეს SERP-ის საუკეთესო წერტილები.

Google კვლავ აგრძელებს დაბალი ხარისხის შინაარსის დემოტიფიკაციისა და მაღალი ხარისხის შინაარსის პოპულარიზაციასს ამ პროცესზე.

Google-ში ნათელია, რომ თქვენ უნდა გქონდეთ სრული გვერდი ამ თემაზე, მრავალჯერადი, სუსტი გვერდების ნაცვლად, საკვანძო სიტყვის თითოეული ვარიაციისთვის.

დუბლიკატი შინაარსი

როგორც ჟღერს, “დუბლიკატი შინაარსი” ეხება შინაარსს, რომელიც იზიარებს დომენებს ან ერთი დომენის მრავალ გვერდს შორის. “გაფართოებული” შინაარსი კიდევ ერთი ნაბიჯით მიდის და სხვა საიტების შინაარსის უხეშ და უნებართვო გამოყენებას გულისხმობს.

ეს შეიძლება შეიცავდეს შინაარსის აღებას და ასლის გადაცემას ან გამოქვეყნებამდე მისი ოდნავ შეცვლას, ორიგინალ შინაარსს ან თუ მნიშვნელობას არ დაამატებთ.

შიდა ან ჯვრის დომენის დუბლირების შინაარსის უამრავი ლეგიტიმური მიზეზი არსებობს, ამიტომ Google ხელს უწყობს rel=canonical  ტეგის გამოყენებას, რომლითაც მიუთითებს ვებ-შინაარსის ორიგინალი ვერსია.

მიუხედავად იმისა, რომ თქვენ ჯერ არ გჭირდებათ იცოდეთ ამ ტეგის შესახებ, ახლა მთავარია გაითვალისწინოთ ის, რომ თქვენი შინაარსი უნიკალური უნდა იყოს სიტყვით და მნიშვნელობით.

“დუბლიკატი შინაარსის ჯარიმის” მითის გაუქმება

Google-ის ჯარიმა არ არის დუბლიკატი შინაარსისთვის. მაგალითად, თუ Associated Press-ის სტატიას აიღებთ და თქვენს ბლოგზე გამოაქვეყნებთ, Google-ის სახელმძღვანელო მოქმედებით მსგავს ჯარიმას არ მიიღებთ. 

ამასთან, Google ფილტრავს დუბლირებული შინაარსის ვერსიებს ფილტრაციის ძიების შედეგებისგან. თუ შინაარსის ორი ან მეტი ნაწილი არსებითად მსგავსია, Google შეარჩევს კანონიკურ (წყაროს) URL- ს, რომელიც აჩვენებს ძიების შედეგებს და დაიმალება ეგზემპლარი ვერსიები. ეს არ არის ჯარიმა. 

 

ეს არის Google-ის გაფილტვრა, რომელიც აჩვენებს შინაარსის მხოლოდ ერთ ვერსიას, რათა დაათვალიეროს შემსწავლელის გამოცდილება.შეიტყვეთ მეტი კანონიკალიზაციის შესახებ



სარჩევი

მოგვწერეთ

ციფრული მარკეტინგის კურსზე რეგისტრაცია

შეავსე ფორმა და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდება 

რობოტიკის კურსზე რეგისტრაცია

შეავსე ფორმა და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდება 

ციფრული დიზაინის კურსზე რეგისტრაცია

შეავსე ფორმა და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდება 

კომპიუტერული მეცნიერების კურსზე რეგისტრაცია

შეავსე ფორმა და ჩვენი წარმომადგენელი დაგიკავშირდება

ᲠᲔᲒᲘᲡᲢᲠᲐᲪᲘᲐ

ღია კარის დღეზე დასასწრებლად შეავსე მოცემული სარეგისტრაციო ფორმა.