ყოველთვის როცა ვფიქრობ, რომ ციფრული მარკეტინგის გენიალური სპეციალისტი ვარ, თვალის დახამხამებაში რაღაც იცვლება. თუ თქვენც აქტიურად ცდილობთ აყვეთ ახალ ტრენდებს მარკეტინგში, დარწმუნებული ვარ, ტენდენციების ცვლილება თქვენზეც დიდ გავლენას ახდენს.
უახლეს ტრენდებზე ფეხის აწყობა ციფრულ მარკეტინგში ძალიან რთულია, თუმცა სწრაფი ტემპი და აუდიტორიის მოთხოვნების დაკმაყოფილება სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია.
ჩვენ შევაგროვეთ ყველა საჭირო ინფორმაცია მარკეტინგის უახლესი ტრენდების შესახებ და მოდით ვნახოთ რა სიახლეები გველის 2024-ში.
კონტენტ მარკეტინგი
მოკლე ვიდეო კონტენტი კვლავ აქტუალური რჩება 2024 წელსაც, Tik-Tok, Reels, YouTube Shorts, სტატისტიკურად ვიდეო ქმნის უფრო ღრმა კავშირს შენს პოტენციურ მომხმარებლებთან და ზრდის ნდობას ბრენდისადმი, შესაბამისად პოტენციურად იზრდება შანსი გაიზარდოს გაყიდვები მსგავსი ფორმატის ვიდეოებიდან.
Case studies ერთ-ერთი აქტუალური კონტენტია მარკეტინგში, ამ ტიპის კონტენტი ხელს უწყობს გამჭირვალობისა და ნდობის დამყარებას ბრენდსა და მომხმარებელს შორის.
Case studies წარმოადგენს ღრმა და ექსკლუზიურ ხედვას, თუ როგორ სარგებლობენ ადამიანები და ბრენდები პროდუქტით, სერვისისთ ან სტრატეგიით, ამ ტიპის კონტენტი საშუალებას აძლევს ბიზნესს, პოტენცურ მომხმარებელს გაუზიაროს სხვა მომხმარებლის გამოცდილება და დაანახოს როგორი მომსახურების ხარისხი აქვს ბრენდს.
მსგავსი ტიპის Case studies ბიზნესი იყენებს მომხმარებლის ნდობის მოსაპოვებლად ან ლიდების მოსაზიდად.
ინფლუენსერ მარკეტინგი
2024-ში ინფლუენსერ მარკეტინგი უფრო და უფრო მეტად პოპულარული ხდება, ინფლუენსერების გავლენა სოციალურ ქსელში მკვეთრად იგრძნობა, დღეს ვერ ნახავ სოციალურ ქსელს სადაც ინფლუენსერები არ შეგხვდებიან, Instagram-ი, Tik-Tok-ი, Youtube-ი, Facebook-ი, მათი გავლენა მომხმარებლებზე საკმაოდ მაღალია, ხალხს უნდა ის რაც აქვს ინფლუენსერს, ან ის რასაც ინფლუენსერი ურჩევს.
2023 წელს უამრავმა ბრენდმა გამოიყენა ინფლუენსერ მარკეტინგი გაყიდვების გასაზრდელად, Influencer Marketing Hub-ის გამოკითხვის თანახმად, მარკეტოლოგების 89%-მა ეფექტურ სტრატეგიად მიიჩნია სწორედ ინფლუენსერ მარკეტინგი.
სამიზნე აუდიტორიასთან მდგრადი კავშირის შესანარჩუნებლად ბრენდები ინფლიენსერებთან გრძელვადიან პარტნიორობასაც ინარჩუნებენ.
ხელოვნური ინტელექტი მარკეტინგში (AI)
მარკეტინგის სწრაფად განვითარებად სამყაროში, ხელოვნური ინტელექტი (AI) რევოლუციას ახდენს. მოდით, ვნახოთ როგორი, AI-ზე ორიენტირებული ტენდენციები გვხვდება 2024-ში.
ჰიპერპერსონალიზაცია:
AI-ის მონაცემთა ანალიზის უნარი გამოიწვევს ჰიპერპერსონალიზაციის ეპოქას. სტატისტიკა ვარაუდობს, რომ კონტენტის ინდივიდუალურ პრეფერენციებზე მორგებამ შესაძლოა მნიშვნელოვნად გაზარდოს მომხმარებელთა ჩართულობა და ლოიალობა.
პროგნოზირებადი ანალიტიკის ევოლუცია:
პროგნოზირებადი ანალიტიკა, რომელიც აღჭურვილია მოწინავე AI ალგორითმებით, იზრდება. მარკეტერები მიიღებენ უპრეცედენტო ინსაითებს, რაც მათ საშუალებას მისცემს განჭვრიტონ ტენდენციები და დაგეგმონ კამპანიები მეტი სიზუსტით.
ხმოვანი და ვიზუალური ძიების ოპტიმიზაცია:
რაც უფრო გავრცელდება ხმოვანი და ვიზუალური ძიება, AI ითამაშებს სასიცოცხლო როლს ამ ფორმატების კონტენტის ოპტიმიზაციაში. თუ როგორ ურთიერთობენ მომხმარებლები ბრენდებთან ონლაინ.
ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული კონტენტის ზრდა:
AI, განსაკუთრებით მოწინავე ენების მოდელები, როგორიცაა GPT-4, ხელს შეუწყობს ხელოვნური ინტელექტის გენერირებული კონტენტის ზრდას. ეს ცვლილება კომპანიებს მეტად დინამიუს და სხარტს გახდის.
ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებით მომხმარებელთან კომუნიკაციის გაუმჯობესება:
AI-ზე ორიენტირებული ჩეთბოტები და ვირტუალური ასისტენტები ვითარდებიან, რათა შესთავაზონ მომხმარებელთა მომსახურების გაუმჯობესებული გამოცდილება.
მეტად ბუნებრივი და დინამიური, რათა მომხმარებელმა მაქსიმალურად კომფოტულად იგრძნოს თავი.
მოკლედ რომ ვთქვათ, AI-ის მომავალი მარკეტინგის სფეროში გვპირდება პერსონალიზებულ, ეფექტურ და ეთიკურ პრაქტიკაზე გადასვლას.
VR და AR გამოცდილების ზრდა მარკეტინგში
web 3-ის ეპოქაში რთულია წარმოვიდგინოთ სამყარო ვირტუალური რეალობის გარეშე, დღეს მსოფლიოში ეს მიმართულება ძლიერ იკიდებს ფეხს, თანამედროვე ტექნოლოგიების უმეტესობა მორგებულია სწორედ VR და AR ტექნოლოგიებზე.
რათქმაუნდა არც მარკეტინგი არ ჩამორჩება მოვლენებს.
საინტერესოა რა ტრენდები შეიძლება არსებობდეს 2024 წლის მარკეტინგში VR/AR მიმართულებით?
მარკეტინგის მუდმივად განვითარებად სფეროში, ვირტუალური რეალობა (VR) და გაძლიერებული რეალობა (AR) მზად არის ხელახლა განსაზღვროს ბრენდების მომხმარებლებთან დაკავშირების გზა.
VR და AR რევოლუციას მოახდენს ელექტრონული კომერციის ლანდშაფტში ვირტუალური გამოცდილების შეთავაზებით.
დღეს უკვე ბევრმა კომპანიამ დაიწყო ონლაინ სივრცეში ვირტუალური ონლაინ მაღაზიების დამატება, მომხმარებლებს შეუძლიათ პროდუქტების ვიზუალიზაცია რეალურ დროში, მათ შეუძლიათ გააღრმავონ თავიანთი ონლაინ შოპინგის გამოცდილება ინტერაქტიული და პერსონალიზებული ელემენტებით.
AR ფილტრები და ეფექტები გააგრძელებს ინტეგრირებას სოციალური მედიის პლატფორმებში. ბრენდები გამოიყენებენ ამ მახასიათებლებს გაზიარებადი და ინტერაქტიული კონტენტისთვის.
დასკვნის სახით შეგვიძლია ვთქვათ, რომ, მარკეტინგის მომავალი განსაცვიფრებელია და VR და AR ამ ტრანსფორმაციის წინა პლანზეა.
ბრენდები, რომლებიც ითვისებენ ამ ტენდენციებს, არა მხოლოდ მიიპყრობენ ყურადღებას, არამედ დაამყარებენ ღრმა კავშირებს თავიანთ აუდიტორიასთან დასამახსოვრებელი და ინტერაქტიული გამოცდილების საშუალებით.